Selecteer de taal

CeConEx Interim Cleanroom management helpt u op lokatie met het bereiken van het gewenste reinheidsniveau van de cleanroom.

De CeConEx interim cleanroom manager helpt bij:

  • het op korte termijn inzetbaar krijgen van nieuwe medewerkers in de cleanroom (begeleiding)
  • het opzetten en optimaliseren (van de (kwaliteit van de) visuele inspecties in de cleanroom)
  • het observeren en handhaven van het cleanroombeleid (gedrag, reinheid etc)
  • het verbeteren van de efficiency in de cleanroom
  • het controleren van de reinheid van de cleanroom, kleding, tooling en werktafels
  • het maken van werkinstructies met betrekking tot schoon werken (omkleedprodcedures)
  • het inhoudelijk bespreken van zaken met medewerkers inzake (schoon) werken in de cleanroom
  • het beheren van praktische cleanroomzaken (voorraadbeheer van materialen, inrichting van de cleanroom, kleedruimte etc)

Geïnteresseerd in deze dienstverlening en de daarbij behorende tarieven? Neem dan contact met ons op: +31(0)6 53 35 14 48.