CeConEx Interim Cleanroom management helpt u op lokatie met het bereiken van het gewenste reinheidsniveau van de cleanroom.
De CeConEx interim cleanroom manager helpt bij:
- het op korte termijn inzetbaar krijgen van nieuwe medewerkers in de cleanroom (begeleiding)
- het opzetten en optimaliseren (van de (kwaliteit van de) visuele inspecties in de cleanroom)
- het observeren en handhaven van het cleanroombeleid (gedrag, reinheid etc)
- het verbeteren van de efficiency in de cleanroom
- het controleren van de reinheid van de cleanroom, kleding, tooling en werktafels
- het maken van werkinstructies met betrekking tot schoon werken (omkleedprodcedures)
- het inhoudelijk bespreken van zaken met medewerkers inzake (schoon) werken in de cleanroom
- het beheren van praktische cleanroomzaken (voorraadbeheer van materialen, inrichting van de cleanroom, kleedruimte etc)
Geïnteresseerd in deze dienstverlening en de daarbij behorende tarieven? Neem dan contact met ons op: +31(0)6 53 35 14 48.